הדפסהדפסה
י.ש.מ. - ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה יד שרה י.ש.מ. - ציוד רפואי ושיקומי מבית יד שרה

מוצרי ספיגה למבוגרים

מוצרי ספיגהמוצרי ספיגהמוצרי ספיגה

בס"ד

פתרונות מכובדים לבעיות מכבידות

 

קהל היעד

עם עליית תוחלת החיים בשנים האחרונות, גדל היקף מספר המבוגרים הלוקים במגוון קשיים,

הקשיים גורמים לבעיות בשליטה בשלפוחית השתן. רמת חוסר השליטה בשלפוחית השתן נעה בין חולשה בשרירים – שגורמת לדליפת שתן במקרים של צחוק, שיעול, מאמץ וכד' - עד חוסר שליטה מוחלט, ובריחת שתן כללית.

במקרים אחרים, השימוש בטיטולים למבוגרים נצרך עקב הגבלת הניידות. בעקבות הצורך, גדל בהרבה שוק מוצרי הספיגה למבוגרים – על כל סוגיו השונים.

מגוון חיתולי מבוגרים, מתאימים עצמם לרמות הצורך השונות, למצבי סיעוד ובעיות מורכבות אחרות, והעיקר – תורמים למקסימום תפקוד נורמלי של הקשישים: עצמאות, דימוי עצמי חיובי, פרטיות, ו-הגנה מרטיבות.

 

חיתולים למבוגרים - נועם סופט מידה Lחיתולים למבוגרים למניעת פצעי לחץ וטיפול בפצעי לחץ

חיתולים למבוגרים חשובים מאוד בכל הקשור בטיפול בפצעי לחץ ובמניעתם. אצל אלו המרותקים למיטה או לכסא גלגלים, קיים סיכון גבוה להיווצרות פצעי לחץ. לכן, כאשר יש צורך בשימוש במוצרי ספיגה, חייבים לשמור על ניקיון ויובש בכדי למנוע סיבוכים של פצעי לחץ, ולהמנע מלחץ על הגוף. חיתולי מבוגרים ברמת איכות גבוהה, חשובים לשם כך:

 

  • ספיגה מקסימלית- גוף החיתול מכיל חלקיקים לוכדי נוזלים הגורמים לעור להשאר יבש.
  • סקוץ' או מדבקות לסגירה רב פעמית בהתאמת גודל מקסימלית אטום אבל לא לוחץ.
  • שכבה פנימית וחיצונית דמוית בד, נושמת ואוורירית. מסייעת במניעת גירויים.
  • 2 שכבות גומי עדין להידוק מסביב לירך, למניעת נזילות.

מידע נוסף על החידושים בתחום חיתולים למבוגרים / טיטולים למבוגרים ניתן לקרוא כאן.

חיתולים למבוגרים במידות שונות

חיתולים מידה XLחיתולים מידה M

חיתולים מידה M

חיתולים מידה S

 

 

 

 

חיתולים למבוגרים נחלקים לארבע מידות עיקריות:

  • קטן S
  • בינוני M
  • גדול L
  • גדול מאוד XL

במקביל, ישנם מספר רמות ספיגה. לעיתים הן מסומנות במספר הטיפות המלאות מתוך 6 טיפות, או כתובים בצורה אחרת. ישנם גם חיתולים למבוגרים ללילה – בעלי ספיגה מוגברת. יש לשים לב שהמידות משתנות מחברה לחברה, והמידות לנשים ולגברים, מתיחסות להקף מותניים/מידת מכנסיים שונה.

חברת פריבל - ליברטי המשווקת תחתונים סופגים ופדים למבוגרים באיכות גבוהה, מגישה טבלת מידות, בה כל אחד יוכל לבדוק מהי המידה המתאימה לו ביותר, לפי משקל וגובה.

חברת נועם שינתה לאחרונה את האריזות ואת שמות המידות יחסית לגודל, הכנו עבור המשתמשים טבלת מידות חדשה המשווה בין המידות הקודמות לנוכחיות עם תמונות האריזות, החדשות והישנות.

מוצרי ספיגה למבוגרים – קטגוריות עיקריות

חיתולי מבוגרים / טיטולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים גדולים במיוחד- פריבל XXL

החיתול הוא מוצר הספיגה בעל הספיגה המירבית. הוא מיועד לחוסר שליטה מוחלט בשלפוחית השתן ומתאים בעיקר לאוכלוסיה הסיעודית ולאנשים מוגבלים מאד, שאין להם אפשרות להחליף לעצמם החיתול, או ללכת בכוחות עצמם לשירותים. לחיתולי מבוגרים יכולת ספיגה גבוהה ביותר מכל מוצרי הספיגה, בממוצע בין 2.5 ליטר לחיתול לשעות היום, עד כ-3.5 ליטר לחיתול לשעות הלילה. חיתולי מבוגרים מופיעים במספר גדלים, ע"מ להתאימם להקף המותן ולמשקל של המשתמש. ההתאמה חשובה הן לנוחיות, והן לספיגה מירבית ושמירה על סביבה יבשה. לצורך התאמה ולהצמדה מקסימליים, ישנם מדבקות/סקוץ לשימוש חוזר בצידי הטיטולים. טיטולים למבוגרים עשויים בצורה משופרת ומשאירים את גוף המשתמש יבש. דבר התורם להרגשה נעימה, למניעת גירויים בעור באזור זה ולמניעת פצעי לחץ לאנשים רתוקים.

תחתונים סופגים למבוגרים פריבל מידה Mתחתוני ספיגה למבוגרים

התחתונים הסופגים הינם כמו חיתולים, אך הם נצמדים למותן עם גומי, ונראים כתחתונים. ספיגתם גבוהה, אבל קצת פחות מטיטולים למבוגרים, והם מיועדים לאנשים עצמאיים ופעילים, היכולים להחליף לעצמם ללא עזרה חיצונית. ישנם תחתונים סופגים לנשים ותחתונים סופגים לגברים – להתאמה מושלמת ולספיגה אולטימטיבית.

 

פד להרטבה כבדה מאד 'פריבל'פדים למבוגרים / תחבושות היגייניות / סופגנים גזרתיים

כינויים אלו מתארים את אותו המוצר: תחבושת סופגת המוצמדת לתחתונים ע"י הדבקה, וסופגת נוזלים ברמות שונות. היעוד העיקרי הוא למקרים של דליפת שתן ובריחת שתן ברמות שונות. מיועד לאנשים מתפקדים, הסובלים מאי שליטה על השלפוחית. הפדים מאפשרים להמשיך את החיים כרגיל, ללא הגבלה וללא חשש. ישנם סופגנים ופדים אנטומיים דקים, המיועדים למצבי אי שליטה קלה – כגון במקרים של עיטוש או צחוק. סופגנים גזרתיים המתאימים לגוף, ומאפשרים פעילויות ספורט, גם במצבי אי שליטה קשים יותר. עד לסופגנים גזרתיים גדולים יותר, למקרים של ריקון השלפוחית כולה. ישנם פדים המיוחדים לגבר. מגוון הרמות, הגדלים והמחירים של תחבושות היגייניות, מאפשרים לכל אחד לבחור את המתאים לו ביותר.

מוצרים נלווים

מוצרים נלווים למוצרי ספיגה למבוגרים, המיועדים לסייע בהיגיינה – הן של המשתמש במוצרי ספיגה, והן במטפל בו ובסביבה שלו: סדיניות חד פעמיות, מגן מזרון כביס רב פעמי, מגבונים למבוגרים, קרם סיליקון עם משאבה - להגנה וטיפול בתפרחת חיתולים, ג'ל ידיים לניקוי ולחיטוי ידיים ללא מים, סינר חד פעמי, כפפות חד פעמיות ועוד.

השימוש במוצרים אלה, מקל מאוד את ההחלפה ותורם לתחושה הנעימה של כולם.

ממטרות ישמ – ציוד רפואי ושיקומי: מכירת מוצרי ספיגה איכותיים במחירים הזולים ביותר!!!

ישמ מוכרת חיתולי מבוגרים, תחבושות היגייניות למבוגרים, תחתונים סופגים ושאר מוצרי היגיינה באיכות מוקפדת. אנו בישמ ערים לצורך במוצרים איכותיים ובודקים ומקפידים על הטיב של כל המוצרים שנמכרים על ידנו. בישמ - יד שרה מוכרים את המוצרים במחירים הנמוכים ביותר בשוק, בכדי להקל את הנטל.

קניה דיסקרטית עם משלוח מוצרי ספיגה למבוגרים עד הבית

למרות שאחוזים רבים מהמבוגרים נעזרים במוצרי ספיגה למיניהם, עדין יש כאלו המרגישים חוסר נעימות מכך, ולא רוצים להיחשף. בישמ ניתן לבצע הזמנת מוצרי ספיגה למבוגרים דרך הטלפון, או דרך האתר. המשלוח מגיע עד הבית.

השימוש בתחבושות היגייניות או בטיטול למבוגרים בשבת

ראה פירוט במאמר: השימוש באביזרים רפואיים בשבת.

יש להתחשב בעובדה שהמידות האמריקאיות קצת גדולות מהמידות בארץ.